Hej bloggän!

SJUKT länge sen men nu är det dags att lätta på hjärtat eller ja, skriva ned det där vardagliga tramset eller otramset. 

Börjar mitt 2015 med att vakna och ha sån galen träningsmotivation att jag drar på mig vinterlöpartightsen (hade jag tänkt svettas ihjäl eller? ) och resten av det nödvändiga för att se anständig ut på cykel. Fyller på med lite energi, borstar tänderna, tar på mig skorna och nu alltså, nu är det sån glädje att jag skulle kunna dela med mig till hela världen. Tar ut cykeln och trampar iväg och känner genast att min blivande vän inte mår så bra men tänkte att det skulle gå ändå. Kommer till Brommaplan och inser att det är PUNKA!! Alltså helvete, här försöker man och vad händer jo det e ju någon som tycker att jag fortfarande ska se ut som en Michelingubbe 😂 men DET får vi se hur det blir med, får se om denna glädje och motivation lyckas infinna sig igen 💪

Här har vi ett par snopna fötter.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0