God morgon!

Fantastiskt vad underbart det är med ett helt nytt år. Detta är mitt år, det känner jag. Tar äntligen tag i det sista jag måste läsa upp och sen hoppas jag innerligt att jag kommer in på det jag vill. Hoppet är det sista som kommer lämna mig det är en sak som är säkert. Skillnaden idag från förr att jag är att jag tror på mig själv. Har annars varit väldigt duktig på att mobba mig själv men det är liksom slut på det nu. Vid 28 års ålder är det nog dags att ändra tankesätt vad gäller den saken. Skön känsla att bestämma sig för det faktiskt. Och vad jag känner är det enda som räknas i detta, punkt. 

Liten morgonreflektion i sängen från mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0