Nu tar jag mitt fläsk och går ut och springer :)

Blää! Det träningslinne ni kan se på bilden sitter inte lika löst som det gjorde för ett år sen. Den sved. Usch! Fläskmagen måste bort!!

Måste påminna mig själv om att jag varit gravid, inte alltid så lätt. Fläbbet sitter liksom kvar ändå.. Och ingen unge har jag heller..

Det är bara ta det för det är och sluta tramsa, ut i spåret ska jag hur som helst..

Åt för övrigt en väldigt go middag i min ensamhet. Kvällen fick lite andra planer än vad som var tänkt. Min andre hälft är ute och äter med sin allra närmsta vän så jag fick roa mig på egen hand. Gör mig absolut inget, egen tid är något man ska ta vara på har jag hört :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0