Vågen visade mer än vad jag trodde :/

Helt sjukt! Har inte vägt så här mycket på år och dar. Fast värst var det precis efter graviditeten, den siffran ska vi inte tala om alltså.

Har haft två riktiga skit veckor. Varit sjuk och mått dåligt = dålig kombo. Vilket som vanligt resulterar i dåliga matvanor för min del. Galet egentligen, man borde inte vilja äta något när man mår dåligt men jag, jag äter både dåligt och för mycket. Tur att man hinner komma till insikt innan det är försent.

Nu är jag äntligen på väg hem och ska övningsköra så håll er inne om ni vill behålla ert fantastiska liv ;)



74 kg visade vågen på. Känner mig som en riktig flodhäst just nu men bara ta tag i det. Glad att jag orkar springa en mil iaf :)

Tänkte på igår. Runkeeper alltså, måste vara för många som använder det för kände att jag höll ett snabbare tempo än vad den sa. Höll lite mer än 6 min/km men i början gick det fan snabbt och springer samma runda just nu så jag känner om jag orkar hålla ett snabbare tempo. Får se vad den visar nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0