Underbara helg! :)

Den lediga söndagen var väldigt efterlängtad. I lördags så gick jag ut med mina tjejer. Även världens bästa Hannapanna följde med :) Vi dansade galet mycket så mycket att vi tappade bort de andra men kul hade vi ändå :)

Dock lite trist med alla killar som hänger över en och inte verka fatta vad nej betyder. Smickrande i början men sen vart det bra jobbigt helt ärligt. Tur att man hade med sig Hanna :))

Har faktiskt druckit i helgen och ätit lite onyttigt och det känns bra. Haft kvalitetstid med mina vänner, då är sånt en världslig sak. Tar på mig konsekvenserna till vägningen på onsdag :) ikväll blir det milen :)

Nu ska jag jobba så ha en trevlig solig måndag :)


Min fina Hanna ;) ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0