Trotsade min ångest..

Är väldigt nära en panikångestattack just nu. Gör allt för att undvika den och gör sånt som jag tycker om så jag får tankarna på annat. Mycket sitter nämligen i huvudet även om det är väldigt jobbigt fysiskt med andningen. Den är inte och leka med kan jag säga. Just nu känns det dock väldigt bra..

Jag gick ut och tog mig en löprunda. Det fick bli en mil. Tiden är kass men glad att jag tog mig runt. Nu ska jag pressa ned tiden så gott det går inför midnattsloppet :)
Skönast är dock att jag känner mig gladare nu efter. Träningen får mig verkligen på bättre tankar. Den är som medicin för mig :)

Nu ska jag sova men först lite mys med älskling :) <3

Bilden är från förra årets midnattslopp, galet kul kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0