Svårt och andas..

Min andning, den är under all kritik just nu. Jag har tungt och andas och ingen ork. Drömmer mardrömmar på nätterna med. När jag vaknar så är jag fortfarande trött. Vad är det som händer? Jag mår ju bra, eller?

Tänkte jag skulle försöka sova bort det här för jag misstänker att jag fått för lite sömn. Jobbar väldigt mycket just nu så sömn är något jag borde prioritera. Sover man inte så funkar man inte som människa.
Har jag sovit dåligt då äter jag väldigt dåligt den dagen. Har inte kroppen den energin som den behöver för att ta alla dom här vanliga vardagliga besluten så fungerar den inte. Det är då jag har som störst risk att exempelvis äta något jag inte tänkt mig men framförallt mer än vad jag tänkt mig.
Jag måste nog se över mina sömnvanor för det här håller inte. Kan vara stor risk för läkaren idag dock..

Dagens frukost fick bli keso med banan, ett äpple och en knäckeskiva med smör. Började med att göra gröt men så hade mjölken tagit slut så ja, då blir jag galen :p

Underbart väder för övrigt. Ha en underbar måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0