MUMS!! :))

Tröttnade lite på gröten så fick bli minikeso, jordgubbar och en banan till frukost, super smarrigt :)

Känns inget i halsen förutom att det är lite knepigt och hosta, det sitter lite slem ivägen liksom men det är förhoppningsvis borta till imorgon :)

Ska spendera ännu en dag på jobbet. Ser fram emot det faktiskt. Idag öppnar vi kl 10 så jag har 3 timmar på mig och göra så mycket jag hinner innan vi öppnar. Skönast och jobba när det inte är jätte mycket kunder även om det också är kul :)

Ikväll kommer mammsen med familjen över och äter middag, ska bli himla trevligt faktiskt. Den här helgen fick gå i jobbets och familjens tecken :)

Ha en underbar söndag nu, det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0