Min andre hälft har lämnat mig för..

Att lana med sina grabbar tills på söndag, om hjärtat dog lite, ja det kan man nog lugnt säga men det e klart karln ska få göra det. Det är tydligen en tradition och man vill ju inte framstå som någon "bad girlfriend" direkt ;)
De här dagarna kommer bestå av en massa jobb, träning och körkortspluggande. Jag har även ringt in en standin, min kära lillasyster Alexandra rycker in nu när mitt hjärta är på äventyr. Jag är väldigt sällskapssjuk av mig så det blir perfekt :)

Nu sitter jag i soffan och myser med paddan och lite jordgubbar i väntan på lillasyster. Funderar lite på vad vi ska äta. Har en massa sallad kvar sen lunchen så det får bli något av det tror jag :)

Ikväll tänkte jag slå till med en löprunda igen. Igår när jag var ute så ramla jag på en rot och slog upp händer och knä men det är väl inget för en kvinna som mig, eller? ;) Bara och snöra på skorna igen :)

Bättrade på tiden lite. Dock hade den kunnat vara bättre än vad den var. Har haft dåliga matdagar och när man är tung så blir löpningen också tung. Lite konstigt att jag bättrar på tiden då men är glad för det.

Hej på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0