Fortfarande svårt och andas..

Hajar inte var detta kommer ifrån. Försöker klura ut det och jag har mina aningar. Den största inre stressen jag har är min vikt och att jag inte trivs i min kropp. Det suger verkligen. Känner mig lika tjock som en flodhäst just nu. Känns som att jag har världens största ölhängmage. Ser ju fan ut som att jag är i tredje månaden, hur kul är det då? Inte särskilt..

Den andra stressen är körkortet. Att ta körkort är lätt. Så fort jag läser eller kör så går det faktiskt över förväntan. Dock är jag så jävla trött efter jobbet och det enda jag har i huvudet just nu är min vikt och träning.
Har funderat på om jag verkligen är frisk och ja det är jag. Jag är bara inne i en dålig period. Det kan vi alla vara, man är inte sjuk bara därför. Tänker låta mig själv vara lite deppig och sakta men säkert ta mig uppåt. Sova mycket, träna och mysa med min älskling, sånt som jag mår bra av. Det smörjer min själ.

Om 1,5 timme knyter jag löparskorna och tar mig en löprunda. Tror att det är dags för lite rensning av hjärna :)

Hoppas ni får en mysig tisdagskväll!

Bilden är från midsommar, grillat lamm eller asado som det kallas, super smarrigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0