Den tunga andningen vill inte ge med sig :(

Blää! Känner att jag inte kan ta ut mig som jag vill. Huvudet är med och kroppen är med men andningen sätter stopp. Känns nästan som att man har astma. Det suger verkligen men får inte ge mig ändå. Det vart ingen intervallträning igår så fick bli "lång" distans idag och intervaller imorgon. Både jag och F tvärdeckade i i soffan, armarna på varann dock så det var vän lite för mysigt kanske, hehe ;)
Trötta var vi så det blev varken träning eller körning. Gjorde en smarrig fruktsallad istället när vi vaknade :)

Imorgon är det fredag igen, äntligen! På söndag är jag ledig efter 11 dagar i streck på jobbet. Då har jag jobbar tre veckor och vart ledig tre dagar av de tre veckorna så ska bli skönt och få slippa ställa klockan på lördag kväll :)

Har väldigt mycket funderingar just nu, tänkte jag skulle klura ut dom imorgon för nu är det dags för ett äpple och en dusch :)

Här ser ni min löprunda med min kassa tid :/ dock glad att jag tar mig runt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0