Bra val :)

Jävlar va nöjd jag är! En mil igår, det trodde jag faktiskt inte. Det är inte ofta jag tror på mig själv men just löpning är nog min grej. Nu är jag ingen ultralöpare men en jävligt bra motionslöpare. Ger mig en stjärna i himlen för det.
Nu när jag äntligen sprungit den där milen vilket jag inte gjort den flera månader tillbaka typ 4 eller vad det är så känner jag att självförtroendet är på topp. Nu kan klara vad som helst.

Dagens träning får bli intervallträning. Om jag ska kunna pressa ned tiden så måste jag köra intervallträning, det är det enda sättet för att få upp flåset. Jävligt bra för fettförbränningen också. Fler borde köra den typen av träning. Sjukt jobbig men jävligt effektiv.

Den tunga andningen känns bättre idag. Inte helt men bättre så ikväll ska jag få lägga mig ännu tidigare så kroppen får den vila den behöver :)

Nu ser jag fram emot en dag på jobbet. Efter jobbet tänkte jag åka och väga mig. Har inte bestämt mig än men troligtvis. Sen skulle det va mysigt med en bio med F så får se :)

Ha en underbar onsdag alla, jag bjuder på en egobild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0